eFiskalizacija

eFiskalizacija

Mi smo tu da Vam olakšamo put do nove kase.

O NOVOJ

Nema više fiskalizacije, sada je na redu e-fiskalizacija.

Troškove e-fiskalizacije pokriva država. Subvencija iznosi 100€ po prodajnom mestu i 100€ po fiskalnom uređaju.

E-fiskalizacija Vam je na dohvat ruke uz GALEB i InterCom computers tim. Sve što treba da uradite je da nas kontaktirate!

Kako do nove kase?

1. korak - Priprema neophodne dokumentacije

Proces nove e-fiskalizacije zahteva malo više administracije, odnosno papirologije. Neophodna dokumentacija se priprema online.

2. korak - Prijava poslovnih jedinica/prodajnih objekata

Na sajtu Poreske uprave svaki obveznik fiskalizacije mora da prijavi broj poslovnih jedinica, odnosno poslovnih objekata za koje su mu potrebni fiskalni uređaji.

3. korak - Prijava za subvencije

Prijava za državna sredstva traje do 31. januara 2022. godine.

4. korak - Pomoć u vođenju svih procesa do instalacije i puštanja uređaja u rad

Vodimo ceo proces intalacije tako da sve uvek nesmetano radi.

5. korak - Obuka zaposlenih, tehnička podrška, servis

Svi koji se odluče za Galebove fiskalne uređaje imaće na raspolaganju najbolji paket podrške na tržištu. Od obuke zaposlenih, tehničke podrške i servisa.

GALEB GE 10 BOX

  • Quad core
  • Android 10.x
  • 4G/LTE
  • 10.1 Touch IPS
  • Payment
  • 1FF format

GALEB GT 10 BOX

  • Quad core
  • Android 6
  • 4G/LTE
  • 10.1 Touch IPS
  • Payment
  • 1FF format

GALEB N910 PRO

  • Quad core
  • Android 10.x
  • 4G/LTE
  • 5.5-inch
  • Payment
  • 2FF format
Popularno

GALEB CPOS X5

  • Quad core
  • Android 10.x
  • 4G/LTE
  • 15.6 Touch TFT
  • Payment
  • 1FF format

GALEB LPFR

  • Quad core
  • Linux
  • USB/LAN
  • 2.4-inch TFT
  • Payment
  • 2FF format

Najčešće postavljena pitanja

Šta podrazumeva novi model fiskalizacije?

Novi model fiskalizacije podrazumeva korišćenje elektronskog fiskalnog uređaja, putem kojeg će obveznik fiskalizacije u trenutku prometa na malo, uključujući i primljeni avans za budući promet na malo, izdavati fiskalni račun sa QR kodom. Elektronski fiskalni uređaj osim kase, može da bude i računar, tablet, mobilni telefon. Takođe, QR kod na svakom računu podrazumeva da kupci proizvoda, odnosno korisnici usluga, mogu da provere da li je njihov račun izdat u skladu sa zakonom.

Svaki fiskalni uređaj će se sastojati od elemanata čiju upotrebu mora da odobri Poreska uprava. Ti elementi su procesor fiskalnih računa i elektronski sistem za izdavanje fiskalnih računa. Obvezniku fiskalizacije ostavljena je mogućnost da, ukoliko ima kapaciteta, samostalno razvija i implementira uređaj za potrebe svog poslovanja, koji Poreska uprava odobrava pre početka korišćenja.

Novi model podrazumeva i korišćenje digitalnih sertifikata i bezbednosnog elementa, kao i pojednostavljeni postupak sertifikacije fiskalnih uređaja.

Kada počinje tranzicioni period i do kada moram u potpunosti da pređem na novi model?

Trancizioni period će početi 1. novembra 2021. godine. U tom periodu će poreski obveznici moći postepeno da prelaze na novi model fiskalizacije, uz obavezu da svi fiskalni uređaji po prodajnom objektu moraju da budu u tranziciji.  U skladu sa Zakonom o fiskalizaciji, obveznici fiskalizacije će biti u obavezi da u potpunosti pređu na novi model fiskalizacije do 30. aprila 2022. godine.

Kako se prijavljujem/fiskalizujem u novom modelu?

Obveznik fiskalizacije je u obavezi da od 1.oktobra 2021. godine putem portala Poreske uprave ePorezi prijavi podatke o svojim poslovnim prostorima, odnosno poslovnim prostorijama. Od 1. novembra putem elektronskog servisa za fiskalizaciju, kojem se pristupa direktno sa portala ePorezi, autorizovane osobe obveznika fiskalizacije traže izradu bezbednosnih elemenata za određeni PIB i određeni poslovni prostor/poslovnu prostoriju koji su prijavili. Autorizovana osoba takođe može da naznači ime, prezime i broj lične karte ili pasoša osobe koju ovlašćuje za preuzimanje bezbednosnih elemenata. Prijava se automatski odobrava, ali u određenim slučajevima neophodno je da ga pregleda i odobri službenik za uvođenje obveznika u fiskalizaciju. Važno je da obveznik naruči bezbednosni element kada je spreman za eFiskalizaciju, odnosno kada zna koji fiskalni uređaj će koristiti. Neophodan je najviše jedan bezbednosni element po fiskalnom uređaju. U trenutku prijave, važno je da obveznik napomene da li želi karticu na kojoj se nalazi bezbednosni element u punoj veličini ili perforiranu, što zavisi od toga kakav ima fiskalni uređaj. Nakon preuzimanja bezbednosnog elementa, i povezivanja sa elektronskim fiskalnim uređajem, završava se proces eFiskalizacije.

Da li ću imati troškove pri prelasku na novi model fiskalizacije?

Ne, država će u potpunosti preuzeti troškove obveznika fiskalizacije.

Svi zainteresovani mogu da se prijave preko portala Poreske uprave ePorezi, u periodu od 15. oktobra 2021. godini do 31. januara 2022. godine.

Obveznik fiskalizacije za finansijsku podršku može da se prijavi samo jednom  tokom trajanja Javnog poziva, koji je objavljen na sajtu Ministartva privrede, te je neophodno da pre apliciranja izvrši prijavu svojih poslovnih prostora, odnosno poslovnih prostorija što može da učini preko portala ePorezi.

Postojeći obveznici fiskalizacije mogu da po svakom prijavljenom poslovnom prostoru i poslovnoj prostoriji dobiju finansijsku podršku u iznosu od 100 evra, kao i po svakoj prijavljenoj aktivnoj fiskalizovanoj fiskalnoj kasi u iznosu od 100 evra. Novi obveznici fiskalizacije mogu da dobiju finansijsku podršku po svakom prijavljenom poslovnom prostoru i prijavljenoj poslovnoj prostoriji u iznosu od 100 evra, kao i za jedan elektronski fiskalni uređaj u iznosu od 100 evra po svakom prijavljenom poslovnom prostoru i prijavljenoj poslovnoj prostoriji. Obveznici koji nisu evidentirani u sistem PDV-a finansijsku podršku ostvaruju u iznosu uvećanom za 20%.

Da li je neophodno defiskalizovati stari fiskalni uređaj?

Defiskalizacija starih fiskalnih uređaja neće biti neophodna. Defiskalizacija će biti automatski izvršena povezivanjem novih fiskalnih uređaja sa serverom u Poreskoj

Pročitaj više
Šta je procesor fiskalinih računa?

Procesor fiskalnih račun (PFR), je element elektronskog fiskalnog uređaja, koji može biti hardverski i/ili softverski prema konstrukciji, a prema lokaciji

Pročitaj više
Kada treba da koristim virtuelni PFR?

Virtuelni PFR je softver koji se nalazi na serveru Poreske uprave i koji je besplatan za korišćenje. Poreski obveznik ima

Pročitaj više
Šta je bezbednosni element, da li moram to da imam?

Bezbednosni element je hardvarski ili softverski element koji Poreska uprava izdaje obvezniku fiskalizacije. Obveznik fiskalizacije mora imati bezbednosni element jer

Pročitaj više

eFiskalizuj se!

Kontaktirajte Nas za više informacija

InterCom Computers