FAQ – najčešće postavljena pitanja i odgovori

1. Kako mogu da postanem korisnik InterCom mreže ?

Jednostavno i brzo na 2 načina:

Pozovite brojeve 035/8477-077,035/8477-007,069/477-00-77,0800 700 802 , i prijavite se ljubaznom InterCom operateru.

ili

Pošaljite Vaše podatke uz željenu opciju putem email-a

2. Gde i kako mogu uplatiti internet paket?

Internet paket možete uplatiti putem uplatnice u bilo kojoj banci ili pošti ili
na uplatnom mestu InterCom-a u ulici Zmaj Jovina br.2, Ćuprija u periodu od
08:00 do 19:00 časova radnim danom i od 09:00 do 14:00 časova subotom.

Ukoliko uplatnicu skenirate ili slikate i pošaljete na mail office@intercom.rs ili uplatnicu prosledite Viberom na broj 069/477-00-77,
uplaćeni paket će Vam odmah biti evidentiran. U suprotnom mora
da prodje jedan dan kako bi InterCom dobio izvod od banke o Vašoj uplati.
Uplaćeni paket Vam puštamo nakon dobijene potvrde o uplati.

3. Kako da postanem korisnik vašeg FTTH interneta?

Pozivom na brojeve telefona 035/8477-077,035/8477-007,069/477-00-77,0800 700 802 dobićete sve informacije o mogućnostima Vašeg priključka na InterCom FTTH mrežu. 

Ako u Vašem mestu ili zgradi već postoji InterCom kablovska infrastruktura, i
da postoje tehničke mogućnosti, možemo Vas u kratkom vremenskom periodu
priključiti na internet mrežu. 

4. Gde se nalaze pristupne tačke InterCom mreže?

Raspored pristupnih tačaka InterCom mreže se nalazi na stranici InterCom web prezentacije, dodatne informacije možete dobiti kontaktiranjem InterCom kancelarije.

5. Kolika je cena opreme i pod kojim uslovima mogu da iznajmim istu?

Sve informacije vezano za cenu opreme i izajmljivanje možete saznati ovde ili pozivanjem naše marketing službe na broj telefona 035/8477-077

6. Želeo bih da više racunara povežem u mrežu. Da li na svakom od njih
mogu da imam internet i da li to povećava cenu priključenja?

Na svakom od umreženih računara možete da koristite Internet. To se rešava
instalacijom dodatne opreme  switch-a ili router-a, što neznatno
povećava cenu kupljene ili iznajmljene opreme. Više informacija na
telefon 035/8477-077

 

7. Kada otvorim pretrazivač izlazi mi vaša stranica i piše da ću biti redirektovan?

Ovo znaci da je Vaša pretplata istekla i da Vam se pruža mogućnost da
pristupite našem sajtu kako bi dobili informacije o načinu uplate.